Tekoälyä hyödyntävä asiakaspalvelija yrityksellesi?

Aina valmis asiakaspalvelija chatissa

Tekoälypohjainen Chat-asiakaspalvelija

Asiakaspalvelubottimme on suunnattu erityisesti mikro- ja pienyrityksille sekä verkkokauppiaille, jotka haluavat tehostaa toimintaansa ja parantaa asiakaskokemusta. Botin avulla automatisoit asiakaspalvelun tehtäviä ja vapautat aikaa muulle tekemiselle. Tämä asiakaspalvelija ei väsy, ei tarvitse taukoja ja on aina valmis palvelemaan asiakkaitasi.

Miksi valita chatbot?

Ajansäästö

Botti hoitaa asiakaspalvelua vuorokauden ympäri

Kustannus­tehokkuus

Vähentää tarvetta palkata lisähenkilöstöä

Nopea palvelu

Parantaa vastausaikoja ja asiakastyytyväisyyttä

Konversioiden kasvu

Kerää liidejä ja muuntaa kävijät asiakkaiksi

Botti auttaa ja tehostaa niin asiakaspalvelua ja tukipalveluita kuin myyntiä ja markkinointiakin! Lisäksi pidät asiakkaat pitempään sivustollasi ja vahvistat brändiäsi.

Tutustu asiakaspalvelija-botin toimintaperiaatteisiin

Botti koulutetaan käyttäen kahta eri lähestymistapaa

1. Valmiit polut

Ohjaa kävijöitä tehokkaasti ja automaattisesti keskustelussa eteenpäin haluttuun lopputulokseen

2. Tekoälyvastaukset

Antaa räätälöityjä vastauksesta perustuen koulutettuun tietoon

Asiakaspalvelija-botille opetetaan yrityksesi tärkeimmät tiedot

Yrityksen yleistiedot ja toimialan erityispiirteet
Tuotetiedot ja usein kysytyt kysymykset
Tietoja toimitusehdoista ja muista prosesseista

Botin voi toteuttaa joko niin että se on osana sivusto sisältöä (kuten alla) tai niin että se klikataan auki sivun alareunasta perinteisen chatti-ikkunan tavoin.

Kokeile itse!

Näe käytännössä, kuinka botti voi automatisoida asiakaspalvelua ja parantaa käyttäjäkokemusta.

Miten käyttöönotto tapahtuu?

Asiakaspalvelija-botti toteutetaan aina räätälöidysti vastaamaan yrityksesi tarpeita. 

  • Aloituspalaveri: Tavoitteiden asetus yhdessä asiakkaan kanssa
  • Tietojen kerääminen: Perehtyminen yritykseesi ja valmiisiin materiaaleihin
  • Suunnittelu ja toteutus: Rakennetaan botin toimintalogiikka ja koulutetaan tekoäly
  • Testaus ja käyttöönotto: Varmistetaan sujuva toiminta ennen julkaisua
  • Ylläpito ja jatkokehitys: Botin hienosäätö ja päivitykset asiakaspalautteen perusteella.

Paljonko tällainen asiakaspalvelija maksaa?

Aloitus ja suunnittelu: 990 € + alv
Kuukausittainen ylläpitomaksu: 59 € + alv

Aloituspaketti sisältää aloituspalaverin sekä botin suunnittelun ja toteutuksen asiakkaalta saatujen tietojen perusteella. Ylläpitomaksu sisältää botin teknisen ylläpidon, rajattomasti keskusteluja ja sähköpostiilmoitukset liideistä ja yhteydenotoista.