
Asiakaspalvelubottimme on suunnattu erityisesti mikro- ja pienyrityksille sekä verkkokauppiaille, jotka haluavat tehostaa toimintaansa ja parantaa asiakaskokemusta. Botin avulla automatisoit asiakaspalvelun tehtäviä ja vapautat aikaa muulle tekemiselle. Tämä asiakaspalvelija ei väsy, ei tarvitse taukoja ja on aina valmis palvelemaan asiakkaitasi.
Botti hoitaa asiakaspalvelua vuorokauden ympäri
Vähentää tarvetta palkata lisähenkilöstöä
Parantaa vastausaikoja ja asiakastyytyväisyyttä
Kerää liidejä ja muuntaa kävijät asiakkaiksi
Botti auttaa ja tehostaa niin asiakaspalvelua ja tukipalveluita kuin myyntiä ja markkinointiakin! Lisäksi pidät asiakkaat pitempään sivustollasi ja vahvistat brändiäsi.
Botti koulutetaan käyttäen kahta eri lähestymistapaa
Yrityksen yleistiedot ja toimialan erityispiirteet
Tuotetiedot ja usein kysytyt kysymykset
Tietoja toimitusehdoista ja muista prosesseista
Botin voi toteuttaa joko niin että se on osana sivusto sisältöä (kuten alla) tai niin että se klikataan auki sivun alareunasta perinteisen chatti-ikkunan tavoin.
Näe käytännössä, kuinka botti voi automatisoida asiakaspalvelua ja parantaa käyttäjäkokemusta.
Asiakaspalvelija-botti toteutetaan aina räätälöidysti vastaamaan yrityksesi tarpeita.
Aloituspaketti sisältää aloituspalaverin sekä botin suunnittelun ja toteutuksen asiakkaalta saatujen tietojen perusteella. Ylläpitomaksu sisältää botin teknisen ylläpidon, rajattomasti keskusteluja ja sähköpostiilmoitukset liideistä ja yhteydenotoista.